נשיא ההתאחדות בארגונים המקומיים: "יש לבנות 70 אלף יח"ד בשנה כדי לסגור את הפער ולענות על הגידול הטבעי" : בוני הארץ

נשיא ההתאחדות בארגונים המקומיים: "יש לבנות 70 אלף יח"ד בשנה כדי לסגור את הפער ולענות על הגידול הטבעי"

נשיא ההתאחדות בארגונים המקומיים:

לקראת השנה העברית החדשה, קיימו הארגוניים המקומיים השונים ברחבי הארץ הרמות כוסית לחברי הארגון. מצפון לדרום, התכנסו ראשי ערים ונציגי העיריות, יו"ר ומנכ"לי הארגונים, נשיא ומנכ"ל התאחדות בוני הארץ, סגני הנשיא, סגל ההתאחדות ואלפי חברי ההתאחדות להרים יחדיו כוסית ולברך שנה טובה.

במסגרת האירועים, אמר נשיא התאחדות בוני הארץ, ניסים בובליל: "גם שר האוצר, משה כחלון משנה את התפישה שהייתה נהוגה עד היום והצהיר כי הממשלה תכניס יד לכיס ושהדבר לא יהווה אובדן הכנסות אלא השקעה בעתיד הילדים שלנו – אז הצהרות יש והבנות יש, אך אנו זקוקים למעשים". בובליל ציין, "יש לבנות 70 אלף יח"ד בשנה כדי לסגור את הפער ולענות על הגידול הטבעי, צריך ליצור מלאי תכנוני ל- 20 שנה הבאות של כ-1.5 מיליון יח"ד, לקדם התחדשות עירונית בכל רחבי הארץ ולהביא 20 אלף עובדים זרים באופן מיידי על מנת לעמוד בקצב הנדרש".

לדברי בובליל, לענף התשתיות והבנייה החוזית השפעה גדולה על ענף המגורים ויש קשר ישיר בין עיכוב בניית מוסדות ציבור, תשתיות תחבורה ופיתוח כחסם מרכזי להגדלת היצע בניה למגורים, "חייבים להסדיר את סוגיית מוסר התשלומים בקרב גופים ציבורים וחברות עירוניות, הפוגע בסיום העבודות ומאריך את משך זמן הביצוע".

בובליל עדכן כי ההתאחדות רשמה גם השנה הישגים חשובים עבור החברים, הן בקביעת המדיניות של מקבלי ההחלטות והן בדברים פרקטיים. בובליל סיכם את דבריו ובירך את החברים שנה טובה: "נמשיך גם בשנה החדשה לפעול למען הענף, לרשום הישגים ולעשות מה שאנחנו יודעים הכי טוב – לבנות. אני מאחל לכולם שנה טובה, שנת שגשוג והצלחה".